Πλατφόρμα για επαγγελματίες ομορφιάς
Το 1979, η αμερικανική κουλτούρα βρισκόταν στο χείλος δραστικών αλλαγών. Η Disco εξελισσόταν σε hair bands, και η μόδα άλλαζε από τα παντελόνια καμπάνα σε denim μίνι φούστες και neon πινελιές, όλα αυτά ενώ τα επιπρόσθετα νύχια δεχόντουσαν μια επαναστατική ανανέωση στην τεχνολογία τους.
Εν μέσω αυτής της αλλαγής, ένα νέο, καινοτόμο nail brand ήρθε στο προσκήνιο. Με την πρωτοποριακή της τεχνολογία και το nail art που δημιούργησε τάση, η Creative Nail Design (CND) άλλαξε τη βιομηχανία για πάντα. Για να γιορτάσουμε την 40η επέτειο της CND, θα πάμε πίσω στο χρόνο. Εδώ θα ρίξετε μια ματιά στις υπηρεσίες των nail salon, στα trends και το nail art του 1979, το έτος που αυτό το brand έφερε επανάσταση στο χώρο των νυχιών και της ομορφιάς!
Η μόδα, η κουλτούρα και η τέχνη των νυχιών πάντα "επικοινωνούσαν" μεταξύ τους. Ενώ οι τραγουδιστές και οι ηθοποιοί αγκάλιαζαν την τεράστια δημοσιότητα, δημιουργούσαν και nail trends παράλληλα. Ένα γνωστό style icon των 1970s που έφερε τα νύχια στο προσκήνιο ήταν η Cher. Παρακολουθούσε τις εξελίξεις και τη μόδα, και χρησιμοποιούσε μια γκάμα από χρώματα νυχιών και πρωτοποριακά nail styles. Επίσης, διασημότητες της R&B και disco queens κυριαρχούσαν κι αυτές στη σκηνή, φέρνοντας τα φωτεινά, τολμηρά, μακριά νύχια σε πρώτο πλάνο.
Στην πραγματικότητα, το εξώφυλλο του περιοδικού Cosmopolitan τον Ιανουάριο του 1979 παρουσίασε μακριά, nude νύχια, τονίζοντας ένα διάλειμμα από τα κλασικά κόκκινα, αμυγδαλωτά look. Πού να φανταστούμε τότε πως, μόλις 16 χρόνια μετά, η μόδα θα υιοθετούσε και θα αγκάλιαζε πλήρως τα νύχια, δίνοντάς τους μεγάλο ρόλο στα ντεφιλέ του New York Fashion Week, ξεκινώντας από την Cynthia Rowley, προχωρώντας στην Betsey Johnson, και μετά στον Oscar de la Renta.
Το έτος 1979 ήταν τεράστιας σημασίας για τις τεχνικές και τις υπηρεσίες νυχιών. Παρόλο που οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν βερνίκια νυχιών και λάμβαναν υπηρεσίες μανικιούρ για δεκαετίες πριν από το 1979, αυτή η χρονιά έφερε νέα κοστολόγηση στις υπηρεσίες και νέες τεχνολογίες. Οι περισσότερες γυναίκες που επισκέπτονταν το nail salon το 1979 θα πλήρωναν ένα ελάχιστο αντίτιμο για ένα Γαλλικό μανικιούρ — το οποίο εφευρέθηκε μόλις έναν χρόνο πριν από την άφιξη της CND, σύμφωνα με το Mashable — ενώ ξάπλωναν κάτω από τους μεγάλους στεγνωτήρες μαλλιών με τα μαλλιά τους τυλιγμένα σε ρόλεϊ. Άλλοι trend-setters της εποχής αναζητούσαν μετάξι, fiberglass ή Juliette wraps, τα οποία πρόσφεραν στα νύχια αντοχή και προστασία.
Τα "Enhancements" (ή αλλιώς επιπρόσθετα νύχια) σημείωσαν τεράστια βήματα στα τέλη των 1970s, επίσης. Τα ακρυλικά νύχια ήταν διαθέσιμα σε μια ελαφρώς θαμπή, άχρωμη απόχρωση και δημιουργούνταν πάνω σε φόρμες, για να προσθέσουν μήκος. Πριν από αυτό το χρονικό διάστημα, όμως, τα τεχνητά νύχια δημιουργούνταν τυπικά με ένα οδοντικό πολυμερές, που απαιτούσε να "αγριέψει" η επιφάνεια του νυχιού για να επιτευχθεί η προσκόλληση - γεγονός το οποίο εγγυημένα προκαλούσε καταστροφή του φυσικού νυχιού.
Μετά εμφανίστηκε ο Dr. Stuart Nordstrom, οδοντίατρος και ερασιτέχνης χημικός, ο οποίος εφήυρε το πρώτο σύστημα ρητίνης διασταυρούμενου πολυμερούς, για γερά και ευέλικτα επιπρόσθετα νύχια. Έλαβε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τις προσπάθειές του και το παραχώρησε στα παιδιά του, αλλά πλέον ήταν στο χέρι τους να δημιουργήσουν κάτι από αυτό. Η Jan τότε ήταν ήδη μεγάλη φαν του nail art – από το γυμνάσιο – και επικεντρώθηκε στο marketing και την εκπαιδευτική στήριξη του νέου προϊόντος. Ο αδερφός της, Jim, είχε επιστημονικές και οικονομικές ικανότητες, και ο άλλος της αδερφός, Tom, ήξερε πώς να βάλει το προϊόν μέσα στο μπουκαλάκι και να το αποστείλει όπου χρειαζόταν. Μαζί σαν ομάδα, κατάφεραν να συνδυάσουν τις δυνάμεις τους για να τιμήσουν το επιστημονικό υπόβαθρο και τη δημιουργικότητα αυτού που είχε δημιουργήσει ο πατέρας τους.
Οι υπηρεσίες νυχιών είναι διαθέσιμες σε κάθε έναν από εμάς, άσχετα με την ηλικία, το μέγεθος ή το χρώμα μας. Μας δίνουν μια αίσθηση ευχαρίστησης και ομορφιάς, που εκφράζει την κάθε ξεχωριστή προσωπικότητα με χρώμα και διακοσμητικά στοιχεία. Από την ίδρυσή της το 1979, η CND φροντίζει να παρέχει στους επαγγελματίες νυχιών τα εργαλεία που χρειάζονται, για να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτοπεποίθηση για τα νύχια και την ομορφιά τους.